NMG Network

Tuesday, March 15, 2011

Kenduri Kg.Dusun..

pada tarikh 12 Mac 2011 bersamaan 7 Rabiul Akhir 1432 Hijrah,
aku dan kawan-kawan telah menghadiri majlis perkahwinan abg. Mizai..=)
yg bertempat di Kg. Dusun Kulim,Kedah...


Pada perancangn awal kami mahu btolak ke Kg. Dusun tepat jam 11.30am..
akan tetapi telah berlaku sesuatu salah phm or misunderstanding antara kami dan en.penyewa kereta...
mula2 mmg dh janji ngn dia 11.30am sharp...!!
and aku dh inform kat pakcik tu kami akan tunggu kat RESTU M02...
kami tunggu punya tunggu punya tunggu...
xmuncul2 gak....
pas2 kol la dia...mesej lagi....ckp tunggu kat RESTU M02...
last2...dekat 2 JAM dia kol n kata "saya dh smpai UITM PENANG"..

WHATTTT...????
UITM PENANG?????
penat aku mentioned kt dia RESTU M02...=(


apalagi...fikiran bercelaru...mood pon lari dh naik bilik xmo ikut....huhu
kalo ikutkan hati yang bengang ni...mls nk p dh...
tp pk2 balik..penat aku pakai lawa2 kan???hahaha...
p la jugak ngn muka CHOMM tu..hehe..

tapi jap ja aku mrh..
bila dh smpai Kg. Dusun..
dah dapat mkn..amek gmbr bduyun2...ok trus la...hehe
sebelum balik tu singgah umah CKYN dulu solat Asar...


emm..lupa plak..pas2 kami singgah Hospital Kepala Batas...
melawat Prof Abas...
xdapat aku nk gmbar kan ngn kata2 betapa sayunya tgk dia...
tmbah2 lagi bila Cikgu Noraini (cikgu math matgwa aku a.k.a bini Prof) genggam tgn aku...
dgn linangn air mata yg xdpt dia tahan...
sangat-sangat sedih masa itu...
apa yg dpt aku wat just peluk n bagi semangat kat dia...
Prof Abas sgt untung ada anak2 n istri yg sgt2 menyayangi dia...
semoga Prof Abas akan kembali sihat dan ceria seperti sebelum ni...AMIN...



ni adala sket2 gambar yg berjaya diambil sebagai kenang-kenangan..=)

  • ini saya, haziyah, akilah, and mizai...=)

  • kami lagi lah..opsss..jgn mrh ye...=)

  • tiga gambaq kecik tu lah DRIVER kami..=)
  • n yg ramai tu la yg join rombongn kak Yah neh..hehe
 

No comments:

Post a Comment