NMG Network

Friday, March 4, 2011

....HOSPITAL..HOSPITAL..HOSPITAL..HOSPITAL.. HOSPITAL....

.hmmm..
....HOSPITAL..HOSPITAL..HOSPITAL..HOSPITAL.. HOSPITAL....

tetiba aku tpk pasal nk kna extend tu..

sedih mmg sedih...
frust mmg frust...huhu
ya la..mn xsedih..
xdapat nk grad ngn kwn2 kan..
masa mula2 tu mmg susah nk trima..
tapi tu la..ujian dr Allah SWT kan..
aku kena redha..
kena trima dengan hati terbuka...
xperlu nak salahkan mana2 pihak kan...=)
setiap yang berlaku pasti ada hikmahnya..^^

bak kata MD.DAHA..
"nati bila smpai masanya, semua org grad, semua org keja.."

tu la antara kata2 semangat yg bjya wat aku lebih kuat...=)
sebenarnya..mmg xsangka akan masuk hospital ari tu...
mcm2 pengalaman yg aku dpt msa kt hospital..

pengalaman kena suntik...
kena xray..
kena scan ultra sound..
dapat duduk atas kerusi tolak..(siap ada org tolakkan..hihi)
makan pon org suap..
dpt buah tgn...hehe

terasa disayangi sgt2...
haha..bukan senang tu nk dpt chance wat bnda2 alah tu..hehe
so..xdala teruk sgt masuk hospital..
Alhamdulillah..aku masih lagi sihat n bleh bjln mcm besa..
xcukup lagi ka??
perlu ka aku nk demand lg??huhu
trima kasih ya Allah..sebab beri peluang utk aku teruskan hidup lagi..
setakat extend satu sem tu apala sgt kan..
nk dibndingkan dengan nikmat yg aku dpt smpai hari ni..huhu..
baru sikit ujian utk aku...
xkan aku dh nk give up??? KAN??

i have to be strong...
n i know i am strong enough to handle this small matter..=)..KAN??


emmm..
dikesempatan ni..
aku nk ucapkan terima kasih xterhingga kat MAK ABAH sbb sanggup berssh payah jaga aku...
sampai MAK kurus la kan..ABAH punya blood pressure pon tggi time tu...huhu
jasa mu xdapat ku bayar..MAK ABAH..

n utk ABENG, ABG PAIZ, YATI n IJAN...thnx jugak..sayang kamu...

kawan2 yg mai melawat time tu..
HAZIYAH,KILAH,MIZAI,MIMI,CKYN,YAYAT,PIKA,FARHANA,AIN N JIDAH..thnx sgt2..
n xlupa ATEN  n FEMLY jugak...n also SYASYA,MARHUMA n DILAH..=)

team USM..lecturers, Restu n pihak HEP..
PROF ZAINI, DR YUSRIDA, PROF ABAS, DR NORNISAH, EN HADI, ENCIK SHAH n PUAN FAUZIAH..

xdilupakan..MAKCIK MAZNAH n PAKCIK OTHMAN...=)

haa..BOS TELEKOM ABAH..=)

n for MOHAMMAD DAHAR...walaupon kamu xdtg melawat sy, kamu tetap sentiasa di sisi sy 24jam sehari 7 hari seminggu..KAN??

n also thnx jugak utk kawan2 yg wish kat fb...hehe..

TRIMA KASIH SUMA...=)
setiap pengalaman akan menjadikan kita lebih matang..KAN??=)

hadapi dengan senyuman, 
semua yang terjadi biar terjadi,
hadapi dengan jiwa tenang,
semua akan baik-baik saja..
(^.^)

aku masuk hospital dh lama sbenarnya..bulan november aritu.. 4 November 2010 - 10 November 2010..hehe..saja nk mengenang kembali..=)



4 - 10 November 2010
Katil No 6, Wad Kenanga 8,
Hospital Sultan Abdul Halim,
Sungai Petani,
Kedah Darul Aman.

p/s - sambung stadi VIVA utk endocrine esok..hehe..hopefully dapat wat yg terbaik esok..Insyaallah..=)



No comments:

Post a Comment