NMG Network

Wednesday, March 30, 2011

29 mac 2011

emmm..
.
29 mac??
semalam kan??
hmm..
owhhh...


 baru teringat...semalam ada kuizzz....ada 2 plak tu..hahha....adoi2..1st kuiz pagi kol 9-10am..kuiz organic chemistry...kol 2-3pm lak ada kuiz pharmacognosy...organic chem tu mcm besa la blajaq psai synthesis2, mechanism2....pharmacognosy plak blajaq pasai herba2..xkira la mai dr mana pon..contoh??emm..misai kucing, tongkat ali ngn olive oil a.k.a minyak zaitun...hehe...
 so apacer kuizz smlm???

aku cam besa la..dengan stadi xabeh masuk dewan tu n jwb ngn tenang..haha..of coz la xleh jawab.!!huhu...tu la pasai..org stadi aku balik umah...dh balik umah tu tau2 ja la kan..jadi ulaq melingkaq atas pagaq laa...hehe...nota xsentuh langsung..bertuah punya budak..hehe..tapi xpala...aku time kuiz mmg standard mcm tu...masuk n keluar dewan dgn confident..!!hehe..xpala...yg penting final exam kan...tinggal bebeberapa ari ja lagi..takut..T_T...tp xreti2 nk stadi gak..asyik tdo..huhu...
nota2 yang xsempat aku nk digest sbelum masuk kuiz...=(

lepas abeh kuiz smlm aku n the geng p men boling...konon2 tensyen aa jwb kuiz..haha..poyo ja kan...pas abeh boling kami p mkn..aku mkn nasi grg kampung..sedap la jugak..(dh lapaq suma sedap kan..)pas mkn p round2 penang..igt nk jln2 kot balik pulau-miami beach-batu feringgi....skali salah jln daaa....dr sg.ara-bayan lepas-batu maung n tetiba jumpa QB..haha..xpala...janji p jln2 gakk...hehe..

ptg ni aku ada speaking test..hopefully dpt ckp dengan lancarnya lah...hehe...k la...jom p hapai text ucapan utk ptg ni....

No comments:

Post a Comment