NMG Network

Tuesday, April 19, 2011

-19 April 2011-

hehehe..tarikh hari sgt penting...sebab ari ni aku dh start EXAM...yeaaa...!! rasa sangat seronok sebab leh amek exam sem ni...hahahah...mcm xpenah amek exam lakk...bukan apa...terharu sebab last sem xleh amek exam...so sem ini aku sangat sangat bersyukur la sebab dapat amek exam...Alhamdulillah....

n arini...paper pertam adalah VETERINARY PHARMACY...ko 9am-11am...dh abeh dh pon td...nk kata konfiden leh jwb tu xla sgt tapi bleh jugak aku dok goreng2 tadi..xtau la sedap ka x...hehe...xpala..yg penting dh lepas 1 paper...n now tinggal lagi 6 PAPER JA....hahahah...

esok agak pack...sebabnya aku ada 2 paper..pagi kol 9am ada PHYSICAL PHARMACY...n petang 2.30pm ada LMT100...dapat jugak aku sem ni LMT100 ni..sem lepas dh amek dh tapi xsempat g exam...so sem ni kna amek balik..huhu..xpa la..let by gone be by gone kann..???


k2....rasanya dh cukup kot aku membebel arini....jom p tgk apa yg patut utk esok...hoho..chowWww...!

No comments:

Post a Comment